Jak zamówić kurs?

Osoby zainteresowane zapisem na kursy e-learningowe w Ogólnopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli  mogę korzystać se sklepu internetowego gdzie dokonują zakupu oraz wypełniają formularz zgłoszeniowy. Prosimy o wypełnianie wszystkich pól formularza. Państwa zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszej bazie danych. W ciągu 48 godzin od otrzymania zgłoszenia prześlemy do Państwa fakturę pro-forma wraz z danymi niezbędnymi do dokonania wpłaty.

Jak korzystać ze sklepu internetowego?

W sklepie możemy dodawać do koszyka dowolną liczbę kursów. Po wybraniu ikony koszyka możemy przed zatwierdzeniem zamówienia zobaczyć wybrane przez nas kursy. Zanim zamówienie zostanie przez Państwa zatwierdzone można je modyfikować (zwiększać lub zmniejszać liczbę kursów). Następnie wypełniamy formularz zgłoszeniowy i zatwierdzamy nasze zamówienie.

W jaki sposób dokonać płatności

W ciągu 48 godzin od zgłoszenia, na podanego przez Państwa maila zostanie przesłany faktura pro-forma z danymi niezbędnymi do dokonania wpłaty. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie skontaktujemy się z Państwem drogą mailową w celu przekazania kodu dostępu i dalszych instrukcji oraz wyślemy do Państwa rachunek pocztą. Jeśli rachunek ma zostać wystawiony na szkołę, prosimy o zaznaczenie tej informacji w formularzu i podanie danych nabywcy oraz odbiorcy.

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie otrzymają Państwo kod dostępu do kursu na platformie Okapi. Kod dostępu zostanie przesłany do Państwa drogą mailową. Po dokonaniu rejestracji na platformie Okapi, należy zapisać się na wybrany kurs, a następnie pierwszy moduł kursu. Ponieważ moduły są uruchamiane co poniedziałek, uczestnik może rozpocząć kurs w pierwszy poniedziałek od dnia zapisu.

Kiedy otrzymam certyfikat zakończenia kursu?

Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje automatyczne wygenerowaną wiadomość z zapytaniem o dane osobowe, potrzebne do wystawienia certyfikatu. Po nadesłaniu danych zostaje wystawiony certyfikat wraz z raportem postępów z platformy Okapi. Certyfikat jest wysyłany listem poleconym na adres podany w mailu. Nie naliczamy z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.

Jak zarejestrować się na platformę OKAPI?

Kursy e-learningowe  realizowane są na autorskiej platformie Okapi dostępnej na www.platforma.ocdn.pl. Przed przystąpieniem do realizacji kursu należy założyć konto na platformie Okapi. Instrukcja rejestracji na platformie jest wysyłana do uczestnika wraz z kodem dostępu, po zaksięgowaniu opłaty za kurs na naszym koncie. Po zarejestrowaniu się na platformie Okapi należy zapisać się na zakupiony kurs, a następnie pierwszy moduł kursu.

 

Jak zapisać się na kurs na platformie OKAPI?

Procedura zapisu na kurs jest szczegółowo opisana w zakładce „Pomoc” na platformie Okapi. Aby dokonać zapisu należy wybrać właściwy kurs w zakładce „Kursy”, która znajduje się po lewej stronie, a następnie wkleić otrzymany bilet dostępu.

Jak zapisać się na moduł kursu w platformie OKAPI?

Po zalogowaniu się na platformie Okapi należy przejść do tabeli kursu, a następnie wybrać ikonę jednego z dostępnych modułów. Rejestracja na moduły jest otwarta do soboty, do godziny 23:59. Rejestracja na moduły jest otwarta do soboty, do godziny 23:59. Moduły uruchamiane są w poniedziałki, o godzinie 8:00. Uczestnik powinien zrealizować moduł do niedzieli, do godziny 20:00. Okres przeznaczony na realizację modułu może zostać wydłużony na życzenie uczestnika.

Kim jest opiekun kursu?

Opiekunami kursów są wykwalifikowane i doświadczone osoby, które wykorzystują najnowsze technologie w swojej codziennej pracy. Opiekunowie kursów na bieżąco sprawdzają zadania i udzielają opinii na temat oddawanych przez uczestników materiałów. Kontakt z opiekunem kursu odbywa się poprzez platformę edukacyjną oraz mailowo. Maksymalny czas oczekiwania na sprawdzenie zadania przez opiekuna kursu to 36 godzin.